
UNESKO je objavio vodič za kreatore politike u obrazovanju “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries”.
UNESKO je objavio vodič za kreatore politike u obrazovanju “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries”.
Vodič “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries” namenjen je podizanju opšte svesti kreatora politike u zemljama u razvoju o tome kako Masovni otvoreni onlajn kursevi (MOOCs) mogu da utiču na njihove interese i prioritete, naročito u kontekstu pristupa kvalitetnom visokom obrazovanju i pripremama maturanata za dalje akademsko i stručno obrazovanje. Uz vrlo malo izuzetaka, brojni objavljeni izveštaji o MOOC kursevima ne odnose se na interesovanje i iskustvo zemalja u razvoju, iako smo svedoci značajnih inicijativa u sve više zemalja širom sveta.
Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO), France, and Commonwealth of Learning (COL), Canada, June 2016, ISBN: 9789231001574.
Preuzmite PDF u punom tekstu (otvoreni pristup):