Друштвени медији? Комуникација? Обрнута психологија? Бренд? Кампање? Тек смо почели! :)
Друштвени медији и дигитално приповедање
Садржај курса
Најбоља пракса и трендови
Пет креативних сати за бар пет креативних идеја! Сасвим довољно времена да библиотекари-полазници и библиотекари-предавачи размене искуства, разговарају о трендовима у друштвеним медијима, дигиталном-свему-око-нас, комуникацији и освајању публике путем иновативних кампања.
Интерактивна радионица
Поред практичних примера, предвиђена је и радионица која ће на интерактиван начин укључити полазнике у могућности света дигиталног приповедања и комуникације са публиком кроз самостално креирање кампања и активности на друштвеним медијима.
Курс и радионица ће обухватити следеће сегменте:
• Друштвени медији – има ли нешто што нам је промакло?
• Како су друштвене мреже промениле начин комуникације са публиком
• Нацрт плана наступа на друштвеним медијима
• Дигитално приповедање (storytelling), копирајтинг (copywriting) и управљање садржајем
• Креативни приступ у креирању порука
• Трендови, стандарди и правила
• Истраживање циљних група и сегментација тржишта
• Фејсбук, Твитер, блогови, видео маркетинг, мејлинг листе и е-билтени (newsletters)
• Праћење, евалуација и модификација маркетиншких кампања
Неопходна предзнања
Рачунарска и информациона писменост, добро познавање рада на интернету: претраживање, коришћење е-поште; основна знања о друштвеним мрежама; поседовање налога на бар једној друштвеној мрежи.
Трајање курса
Курс траје 1 дан, 5 сати. Број полазника: од 8 до 12.
Термини
Термини у којима ће се одржавати семинари биће доступни на Календару акредитованих курсева.
Пријављивање
Уколико имате неопходна предзнања, пријавите се на курс путем онлајн формулара.
Предавачи
Весна Вуксан, Милена Костић и Шејла Џидић.
Напомена:
Курс је акредитован од стране Народне библиотеке Србије.