
УНЕСКО је објавио водич за креаторе политике у образовању “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries”.
УНЕСКО је објавио водич за креаторе политике у образовању “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries”.
Водич “Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries” намењен је подизању опште свести креатора политике у земљама у развоју о томе како Масовни отворени онлајн курсеви (MOOCs) могу да утичу на њихове интересе и приоритете, нарочито у контексту приступа квалитетном високом образовању и припремама матураната за даље академско и стручно образовање. Уз врло мало изузетака, бројни објављени извештаји о MOOC курсевима не односе се на интересовање и искуство земаља у развоју, иако смо сведоци значајних иницијатива у све више земаља широм света.
Making Sense of MOOCs: A Guide for Policy-Makers in Developing Countries
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO), France, and Commonwealth of Learning (COL), Canada, June 2016, ISBN: 9789231001574.
Преузмите ПДФ у пуном тексту (отворени приступ):