Друштвени медији и дигитално приповедање

Друштвени медији? Комуникација? Обрнута психологија? Бренд? Кампање? Тек смо почели! :)

Ажурирано:

Садржај курса

Најбоља пракса и трендови

Пет креативних сати за бар пет креативних идеја! Сасвим довољно времена да библиотекари-полазници и библиотекари-предавачи размене искуства, разговарају о трендовима у друштвеним медијима, дигиталном-свему-око-нас, комуникацији и освајању публике путем иновативних кампања.

Интерактивна радионица

Поред практичних примера, предвиђена је и радионица која ће на интерактиван начин укључити полазнике у могућности света дигиталног приповедања и комуникације са публиком кроз самостално креирање кампања и активности на друштвеним медијима.

Курс и радионица ће обухватити следеће сегменте:

• Друштвени медији – има ли нешто што нам је промакло?
• Како су друштвене мреже промениле начин комуникације са публиком
• Нацрт плана наступа на друштвеним медијима
• Дигитално приповедање (storytelling), копирајтинг (copywriting) и управљање садржајем
• Креативни приступ у креирању порука
• Трендови, стандарди и правила
• Истраживање циљних група и сегментација тржишта
• Фејсбук, Твитер, блогови, видео маркетинг, мејлинг листе и е-билтени (newsletters)
• Праћење, евалуација и модификација маркетиншких кампања

Неопходна предзнања

Рачунарска и информациона писменост, добро познавање рада на интернету: претраживање, коришћење е-поштеосновна знања о друштвеним мрежама; поседовање налога на бар једној друштвеној мрежи.

Трајање курса

Курс траје 1 дан, 5 сати. Број полазника: од 8 до 12.

Термини

Термини у којима ће се одржавати семинари биће доступни на Календару акредитованих курсева.

Пријављивање

Уколико имате неопходна предзнања, пријавите се на курс путем онлајн формулара.

Предавачи

Весна Вуксан, Милена Костић и Шејла Џидић.

Напомена:

Курс је акредитован од стране Народне библиотеке Србије.