Интерактивни курс о дигиталном маркетингу намењен је библиотекарима који желе да сазнају нешто више о онлајн маркетингу библиотеке, затим да науче елементе и кораке у креирању веб-сајта, и кроз практичну радионицу постану прави Wordpress мајстори!
Култура дигиталног маркетинга
Садржај курса
Дигитална маркетинг стратегија
У току програма полазници ће имати прилику да науче како се креира дигитална маркетинг стратегија; моделе истраживања тржишта и потреба циљних група; како се формирају циљеви на основу добијених резултата, који су начини праћења имплементације, евалуације и модификације дигиталне маркетинг стратегије.
WordPress радионица
Поред теоријског дела, предвиђена је радионица на WordPress платформи која омогућава полазницима да у будућности самостално креирају и одржавају веб-сајт, односно блог. Радионица обухвата:
– креирање нацрта дизајна веб-сајта и пропратних елемената,
– одабир шаблона (теме),
– израда динамичне и статичних страница,
– унос садржаја и оптимизација слика за веб приказ,
– повезивање са друштвеним мрежама,
– основни елементи оптимизације веб-сајта (SEO), и
– анализа коришћења веб-сајта, односно блога.
Радионица ће обухватити и кратак курс коришћења онлајн алата за пројектни менаџмент и колаборацију тимова – Trello. Овај алат, заснован на канбан парадигми, изузетно је важан за тимски рад, али и за даљу сарадњу полазника и предавача у циљу подршке у будућем раду.
Потребна предзнања
Рачунарска и информациона писменост, посебно добро познавање рада на интернету: претраживање, коришћење е-поште.
Трајање курса
Курс траје 2 дана по 6 сати. Број полазника је од 8 до 12.
Термини
Термини у којима ће се одржавати курсеви доступни су на Календару акредитованих курсева.
Напомена: курс предвиђен за 26. и 27. новембар отказан је због радова на електромрежи.
Предавачи
Весна Вуксан, Милена Костић, Дејана Каваја Станишић.